Sunday 14 February 2016

Napad na Ninu Violić

  Foto: Tomislav Kristo / CROPIX           

Koliko god prali ruke od komunizma i fašizma, jasno je da desničari i HDZ žude za totalitarističkim režimom. Dok neobrazovana masa viče nacistički pozdrav “za dom spremni” ženi koja je radila svoj posao, neistomišljenici čak ne smiju niti u svom privatnom okruženju iznositi svoje mišljenje. HDZ uvodi istu onu strahovladu koja je postojala u Jugoslaviji – protiv Tita niti pred najbližima. Nije to ništa čudno posto je oko 90 000 bivših komunista otišlo u HDZ. Tamo su našli zaklon iza jeftinog I lažnog domoljublja dok sui m metode ostale iste. Vuk dlaku mijenja, ali ćud nikada.

Čudna je ta desničarska ljubav prema domovini čiji Ustav preziru, valjda zato sto zagovara demokraciju i slobodu mišljenja. Vidjeli smo to na primjeru glumice Nine Violić kojoj je počelo stizati gomila prijetnji samo zato sto je na svom privatnom profile izjavila da je protiv fašizma i nacionalizma, te da se gnusa totalitarističkih režima. Svatko normalan s ovime bi se morao složiti.

U Hrvatskoj trenutno jača radikalna desnica koja se kune u slobodu govora, osobne slobode, 
domovinu i boga, a zapravo ne poštuje ništa od toga. To je gomila iskompleksiranih neoustaša, koji nisu zadovoljni vlastitim životom, pa stoga znaju samo mrziti. Nisu to niti Hrvati, niti kršćani, niti domoljubi. Dok je na vlasti bio SDP optuživali su vlast javno da su Srbi, četnici, komunisti, izdajice, izrodi itd. Nitko im zbog toga nije prijetio. Kad jedna glumica iskaze svoje mišljenje na privatnom profile vidimo sto se događa.


Nakon prijetnji Nini Violić i njezinom djetetu objavila je izjavu koju prenosimo u cijelosti:


"Prije dva dana napisala sam na svom zidu na facebook-u kako se osjećam. U nepunih 40 sati na mene i moje dijete dignuta je zastrašujuća hajka. Prijete mi progonom, smrću, silovanjem....
Molim sve one koji su, bez mog dopuštenja, objavili to pismo da objave i ovo, jer ne želim da preko mene dižete bune i zveckate oružjem.
Prostor moje borbe nisu ni društvene mreže ni mediji. Više od 20 godina prostor moje borbe je gluma i u tom prostoru uvijek sam bila spremna na sve. Pokušavala sam mijenjati stvari i uspijevala ponekad. Osobna sloboda je ono čime sam se bavila i bavit ću se zauvijek. Sloboda u glavi, sloboda od onoga sto su me naučili, sloboda od onoga čime me straše. Zalažem se i zalagat ću se za neovisnost kulture od politike bez obzira tko je na tronu. Ne zanimaju me oni, zanima me istina. Drugačija, neprilagođena, odbačena, hrabra, plemenita, velikodušna. Borim se i borit ću se protiv tradicionalističke i baštinske umjetnosti, zato sto je mrtva i nema odnosa s vremenom u kojem živimo. Ne podnosim nacionalizam, fašizam i povraća mi se od svih vrsta patriotizama. Gnušam se diktature i jednoumlja. Ne pristajem na podjele desno i lijevo i zauvijek ću se sprdati s ljudima kojima svijet tu počinje i završava.
Zato vas molim da me ostavite na miru. Ne pripadam svijetu za koji se vi borite. Slobodna sam od vašeg jada i gluposti i znam da nisam usamljena u tome.
Brine me ono sto je, u posljednjih nekoliko sati, moje benigno pisamce izazvalo. Ne mogu vjerovati da se to pismo smatra hrabrošću.
Ne želim ni pomisliti da se bojimo reći ono sto osjećamo.
I ne pristajem na društvo u kojem je to podvig.
Molim Vas da moje pismo objavite u cijelosti."

No comments:

Post a Comment